Det ska börjas tidigt...

Samuel 8år: Jag har skaffat en alla hjärtansdag present till min "Flickvän" och vi har varit tillsammans i fleeeera år.. (obs Samuel är 8 år). Hans flickvän skrev ett brev till honom när han gick på dagis och frågade om de skulle gifta sig. Samuel hade inte svara på det än.. men han tror han skulle svara snart och ja det var lika bra att säga ja..

Jo men visst börja i tid. Detta hörde jag på P3 i eftermiddags, sweet kid.

Igår var det Punchout som gick jätte bra :) Bra med folk mycket bra feedback efter - jätte roligt! Efteråt stannade Petter kvar och jag lärde mig lite thai men aj idag har jag ont :/ Men värt :)

Föresläning och inlindade lår och fötter. Det bär av till Björklövenmatch om någon timme.. hade behövt en power nap men den blir tidigt ikväll istället.. Har ätit ( som vanligt ) Tacos idag.. dock blev något fel idag... Köpte santa maria bröd.. kan vara det som gick åt fanders.. attans jaja.. blir ändå rester av tacosen till hela helgen så jag har tid att analysera!



imon Lööövve day och givetvis har jag en dejt...    givetvis med Frugan och vi hoppas på en mysig bio!
Och på söndag blir det ännu mer spännande då blir det ÄVENTYRSBADET i Övik =)

Ha en mysig helg. Min kommer definitivt bli det! Peace out!

And.. Elliott Yasin - wait for you
- helgens låt.. Oj mycket mys i detta inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0