Dags för fredag igen..

Denna vecka har gått riktigt fort, skönt.. Dock har sömnen blivit lidande känns det som, trött som bara den..
Men det är fredag och den tänker jag inte sova bort eftersom det är den bästa dagen på hela veckan för mig. Varför? Jo,
 
♥ Du har hela helgen framför dig
♥ Festar du idag har du två recovery-dagar
♥ Perfekt deg dag efter en tuff dag i plugg eller på jobb..

We just love fridays, dont we?

Mycket turkiskyoghurt :) ,Lite lätt majonäs
Kräftstjärtar, Salt /peppar/ citronsaft
Lite Romsås, Massor med Dill
- Delicious ♥

"Hursomhaver".. en snabb föreläsning på förmiddagen och sen hem och städa och käka lunch. Imponerande lunch va? Ja riktigt lyckad blev den.. Kan bero på att jag bara hade en sak att fokusera på så inga sekundära saker blev drabbade och därav sänker prestationen ;) 


Fredag som sagt och jag har verkligen iiinnngget planerat , ovanligt för Fröken Persson som ni säkert känner till.. Riktigt skönt faktiskt :)

Petra kommer hem om exakt en vecka! ♥

peace out,  Nu blir det lite beachvolley , återkommer säkerligen igen lite senare! - Segertåget - om man blir sugen på att dansa??

Kommentarer
Postat av: Simon P

Har du kräkts på tallriken? Haha, nä jag bara gojja. Såg ju helt okej ut:)

2009-02-27 @ 14:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0