Degen

Denna helg har varit deeeg! I fredags var jag först på yoga sen degade hemma till lets dance. Lördagen innebar tvättning, städning, plugg, handling och träning.. om man får kalla 35 minuter för träning.. inte så men jag vet att alla inte är lika bra på allting men ärligt jag vill inte ha någon som frågar mig saker heeeela tiden när jag tränar. 10 sekunder av 60 fick jag träna resten av tiden fick jag ge instruktioner.. så var det på alla övningar.. til sist blev jag lack och gick.. opps bad me :/

Sen blev det lite plugg och lagade mat och mös men plötsligt kom jag till insikt seriöst emelie så här kan du inte ha det så på med lite kläder och på förfest iallafall... alla är fulla och glada och när de drar på krogen drar jag hem och degar lite sen sover.
 
     


Sjukt nice. Upp tidigt idag för Core och Spinning - sweet. Nu ska jag på massage, det ni!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0