Duschat av tenta-ångesten

Hehe nej så illa är det inte men det var skönt med en lång varm dusch.  Idag har jag suttit heeela långa dagen från kl 10 till 16 med Bosse och pluggat traumatologi i Lindellhallen så nu kan man förhoppningsvis en hel del inför morgondagens tenta.. Kl 16.00 i morgon så är det FREEDOM för helgen och jag skall städa träna och hålla punchout.. vore gott att lägga in en öl på schemat men det får vänta.
Helgen är snart här och jag längtar så... Idrottsgala, deg, innebandy seriespel ah you name it!.

Det är allt lite konstigt men vet inte på vilket sätt..
Jag har ju som sagt allt men ah eller? :/ inte lätt när det är svårt men är det svårt?

Peace out and dance?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0