En sådan dag..

Ja det vet ni alla, en sån dag då inget funkar, allt känns knepigt och jobbigt.. Idag hade jag en sån dag. Ville bara ringa mina bästa vänner men nej vart är ni då :/?? Jo Thailand, Norge och Australien och Oscar han pluggar pust.. Hur som haver kommer jag nog hem till påsk 2 jävla lax dock men det är värt det!

Simon är så jäkla snäll.. Sa att jag var depp och han var snäll att erbjuda sig att laga mat för att göra mig glad.. Så jag försökte plugga och han lagade köttbullar och makaroner.. Äntligen klart och han ska servera det då tappar han hela tallriken på golvet med all mat.. Godare köttbullar få man leta efter.. Testa kryddan damm och iller hår ;)



Nu sitter jag iallafall och tänkte plugga lite.. har fortfarande ont i huvudet sen kanan igår :/

För övrigt hade vi löpanalys idag. Grymt intressant, och va dum man är egentligen. Alla går vi nog på en säljares okunskap för det är vad de har. Men nästa gång jag köper skor då ska jag ha ett färskt bäst före datum..

Snart Gala Woohoo.. Hur ska jag ha håret :/ Ingen träning idag, det är ju måndag och veckans fetaste punch och jag var hemma.. kommer ångra mig heeeela veckan

Kommentarer
Postat av: Simon P

Haha, jag är en så förbannat bedrövlig människa!:P

2009-02-16 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0