För exakt ett år sedan...

opererade jag mitt främre korsband och jag livnärde mig på morfin i en hel vecka - like being in heaven ( sorry god ) men ärligt. Varje dag kom min lill Philip upp till mig och underhöll mig! Aw min tok saknar dig! Sen Oscar och Jocke var jämt upp hos mig och såg till så jag hade det bra!. Detta inlägg skall inte handla om att jag klagar över någon operation utan mer en hyllning till er. Ni tre är bland det finaste jag har! Utan er tre dårar vet jag inte vad jag hade gjort.

Oscar pluggar och står i i halmstad, Jocke är i Oslo och det är Philip med så alla är så sjukt långt i från mig. Tror jag måste vara hemma i Halmstad ändå i sommar för er klarar jag mig inte utan! ♥

    

♥ Nothing compares to you

Kommentarer
Postat av: petra

jag kom ocksa till sjukhuset, jag korde ju racerrullstol med dig i!!! fy

2009-02-13 @ 14:40:27
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0