Fredagen den 13:e

Ja det kunde varit idag faktiskt...
Har haft en sjukt galen dag! Skulle pluggat men ack. Fikade med Bosse men vi mixtra med tiden. Lämnade in tentan och när jag kommer hem efter ha gått i -80 grader, oplogade shortcuts, kalla kläder då inser jag att just det skulle lämna in Erics tenta med.. Då ger vi oss av igen... igenom allt skit. Kommer till idrottsmedicin och ska skriva ut.. då krånglar med skrivan men efter 20 minuter löser det sig och jag går hem.. Efter kl 15.00 hittar jag sista sidan av  min tenta. BRA EMELIE!!! tredje gången gilt mot Idrottsmedicin och är försenad men lyckades häfta på den utan att de märkte något.



Frustrerad tar jag stora kliv mot en mesig Yoga. Men jisses, det var ju grymt skönt.. Lite konstigt till en början men sen, wow vilken grej.. okej där kryddade jag men över förväntan och det kommer planeras in ett pass i veckan av yoga, jojo!

Slutet gott allting gott.. nyss varit ute med inger i snön - ogillas skarpt. Deg Deg Deg och Deg ;) Peace out niggah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0