Lovemaker / heartbreaker

Ja snart är det alla hjärtans dag.. har inte haft en mysig alla hjärtans dag sen ah när? :/ sist låg jag opererad på sjukhuset, dock kom mina favorit pojkar dit och gav mig en bok hiihi pluttar men utöver det.. minns inte ens.. kan bero på att jag själv dumpade mitt ex på alla hjärtans dag för några år sedan :/ Straffet kankse ligger i fortfarande.. antar att jag förtjänar det såfall :/

Är på riktigt bra humör idag, sweet. Fick godkänt på min hemtenta! Så skönt.. var tydligen ca 20 stackare som inte fick det.. usch men det var faktiskt luddiga frågor som kattsingen så i dont blame them! Trodde själv jag skulle trilla dit med ack.. Firade med en timmes powernap och sedan gjorde jag pannkakor!


          



Känns som att det är början på något bra.. Läste Emmelina LeClaires blogg igår, en träningskompis från halmstad som jag alltid tränade med. Hon har gått över till thai och har kommit i en jätte bra fas och hon är as taggad.. Själv blev jag jätte motiverad av att hon blev det och bestämde mig för att även fall jag inte kan träna kampsport i den form jag villl så får jag väl gilla läget och göra det jag kan - optimist javisst!. Så fortsätta om inte överdriva med bra mat och tyvärr mycket med äckligt vatten, mycket träning så kommer jag snart i peppform och vem vet kankse ska testa på lite thaibox jag med?  Jag och P åt godis igår och bestämde oss för att utmana och se vem som kunde hålla sig längst från att inte äta det, ah det passar ju bra nu! Simon jag kommer krossa dig!! Ah är taggggad :D

I min blogg hast fick jag ett mail från en landslagskompis som är ny regionstränare om träningsläger.. där blev jag allt lite opepp.. inga fler träningsläger :/  sjukt kan inte tänka mig ett liv utan karate? Kan ni? :/

Anatomi here i come och sen ... ja givetvis PUNCH och bastu.
peace out!

Kommentarer
Postat av: Pac

Que? Vem skulle krossa vem sa du?:P Du kommer inte ha en charlie mot mig! Moahahaha!

2009-02-09 @ 17:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0