Nu är det här

Inlägget om min korvmacka!
Japp.. i går var korridoren och handlade och det blev en hel del må ni tro.. Prickigkorv vet ni jojo, smaskigt på rostatbröd med tomat, smaaask :)



På kvällen var jag på alphakurs, trevligt :) och sedan var det highschoolmusical på datorn då tv:n pajjat :/ Sov konstigt inatt, undra varför? Kanske för jag hade tiki nicki lalalala, hawaii dansande highschoolmusical stjärnor i drömmen?

Dagen idag har varit lång ... 3 h med Ji gou (ngt) och inte lätt att förstå sedan 3 timmar med näringslära. Otroligt intressant men alldeles för mycket för att komma ihåg, blir plugg i helgen!

På eftermiddagen var det en powernap för att sedan leda punch.. Sjukt kul idag, var lite lost men det verkade de gilla då jag fick fram ett helt gäng som var kanon nöjda och sa att jag var jätte bra som instuktör. Jag tackar och bocka. Punch out är ju bara sjukt skoj

Helg imon.. undrar vad som helger.. vaga planer.. ja vi får väl se.. frugan överger mig, My ska va full.. ja haha spännande..

Peace out, ännu en natt med higjschoolmusical :/

By the way, Petra jag scrapade härromdagen så mysigt.. Vill att du ska se det och att du ska hjälpa mig. Petra är scrapbookingens drottning med långt lockigt, svallande brunt hår

Kommentarer
Postat av: Simon P

Man kommer långt på att kalla kinesen för Jan Guillou:P

2009-02-27 @ 12:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0