TGIF

Thank god its Friday!

I går skrev jag tenta och det gick väldigt bra, sweet alla timmars plugg gick inte åt skogen :) Efter tentan blev det hem och dega för att sedan hålla i punch som var riktigt lyckad i går :)
Blev på förmiddagen medbjuden till droskan där alla elitbadminton spelare käkar,  free käk tack vare min egna stjärna Mysan


Fredag
och inget stod på schemat mer än tvätten.. På eftermiddagen lirade killarna innebandy, skoj och ni är duktiga. En stor guldstjärna till alla som gjorde mål :) Sen for Frugan och jag på stan och inhandlade som Oscar kallar det lite tjejgrejer.. ( strumpbyxor, lösögonfransar foundation, dock lite sprit är nog lite manligt ändå eller vad säger du ponken )?
Är ju inte så känd för att vara girlygirly så hehe.

        


ikväll blir det deg, prova lite frisyrer till morgondagens GALA som jag längtar sååå mycket till. Kommer bomba bloggen med fina bilder. Har ni några kloka ideér så kommentera gärna.. uppsatt? Nere? Lockar? Let me know. :)
Ah är så glad idag hihi vet inte varför men det behöver man ju inte ha en anledning till att vara heller hehe kan vara att spriten ligger i väskan och jag ska dansa häcken av mig imon?

Kom och tänka på lilla balen när jag klurade på frisyr så tänkte lägga upp några bilder från den med i Tylösand :)
   

Peace out Dude.

Kommentarer
Postat av: Simon P

Jag vet. Vi är bra duktiga vi!

2009-02-20 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0