Under ett varmt täcke...

Underbart skönt att kunna ligga kvar under täcket... Sätta på tv:n och ligga kvar hur länge man vill.. Mys..
Dock ska jag ju upp och fixa med galan snart men det är ju en annan femma ;)

Hade en mardröm i natt,
:/ Längesen jag hade det.. Tobias en gammal bästis och pojkvän när jag gick i typ 2-4:an haha vi var tillsammans 8 gånger :P Han hade ialf dött :( Och polisen jagade mig för något jag hade gjort.. det värsta var att det kändes verkligt i drömmen precis som jag hade gjort något några år tidigare men kunde inte komma på det usch.. vaknade iallafall kl 7 och efter det har det inte varit lätt att sova..  Hur som haver har sovit 8 timmar så ska nog klara mig :)



Igår bakade vi semlor i korren och kollade på lets dance, skönt..

Nu ska jag hoppa in i duschen och raka benen hihi

See ya, peace out dude.

Kommentarer
Postat av: Simon P

Stackare:(

2009-02-21 @ 09:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0