Det var fullt men vi pressade..

Det var vad vi gjorde igår Elin och jag, Vi köpte hollywood menyn på bion ( läsk och poppis) Den största och skulle se om vi kunde äta upp dem men ack, inte en chans.. inte ens nära. Ncnc!
Igår var Jag Elin Martin Niklas Catalina och Maria på Valkyria! - snuskigt bra!

Efter bion mötte jag upp med StjärnglittrizZz* och fi hade fest och snackade om våra vulgära sexfantasier med våra uppfunna karaktärer mer kan jag inte säga ha ha ha! Sjuuuka!

Idag var det upp med tuppen för att åka med My, Johannes och Fredriktill Övik och hänga och slänga på Paradisbadet. Det var sjukt skoj och tävlade med alla små barn i kanan haha. Sen hoppade jag ner i isvaken och sedan i bastun haha sjuuukt kallt. Förstår inte att folk tycker sånt är skoj! :S Efter ca 4 timmar var ju nöjda och for hem :) Och slog i huvudet när vi åkte tåg i kanan och aj, en liten hjärnskakning kanske..? Kände ju till symtomen ;)

Till er som känner till min sommar i chicago? Japp pratade jätte mycket med Mike i morse. Längtar så sjukt tillbaka till Chicago och alla underbara människor! ´Måste spara alla mina pengar och åka dit i sommar!



 Mike, Becky and me

Kommentarer
Postat av: Mysan

Grym dag med dig Pinglan! Nu får vi hålla koll så det inte var en MTBI du fick så du sedan får en secund impact syndrome!

2009-02-18 @ 09:18:42
URL: http://mysanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0