Boring

Idag har jag haft en tråkig dag. Gick upp vid 11 sen åkte jag och skulle lämna in min dator men det visade sig att de inte hade de skruvarna jag behövde, nähä så körde hem, duschade och kollade på hemtentan men gjorde inget vettigt.
Idag är en sådan dag då man bara känner sig allmänt depp? Inte över något speciellt känner bara att jag haft en tråkig dag och vill att något kul ska hända. Du kanske kan skicka ett sms till mig och skriva något så jag blir glad?

Ska iallafall snart hämta Peter, de som inte vet vem det är så är det karateproffset i Halmstad och vi ska fika lite och jag hoppas på att få lite nya och spännande fighting tips. Sen ska  Petra och jag till brunsons och kolla scrap grejer.. Sen blir det en myskväll med Lets dance. Som tur är har jag alltid kul tillsammans med Petra. Hoppas bara att hon orkar roa mig, känner mig som ett hopplöst fall idag..

Anyways, nu åker baggy brallorna på med en hoodie, mer anstängning än så tänker jag inte göra, tur att halmstad är en slapp stad isig.. Säg någongång "surf skate baggy stilen" inte passar i halmstad?

Vi har alla våra dalar och toppar, imon är jag glad igen :) Primadonnas of the gutter skall underhålla mig de sena timmars på B&B. Jag är jätte laddad. Mys med Petra, en riktig kanon förfest och sedan konsert och utgång.. Vart går man ser Gastons, Moon, några förslag?
Alla mina favoriter kommer imon, Oscar & jocke ,Petra Fellan Linda Sandra Olle,Calle . Cant wait. Hoppas att så många som möjligt kommer imon! 

 


Always yours, em

Kommentarer
Postat av: petra

mjau på det porriga sättet;)

2009-01-11 @ 18:24:56
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0