CCCCC-old!

Halmstad är så kallt att jag väääägrar gå ut....om du inte erbjuder dig
♥ att vara min sparringspartner,
♥ bjuder på en hejdundrans fest 
♥ bio..
♥l ockar med en hallonsmoothie

Japp så är det..Har knappt varit utanför dörrarna senaste dagarna... jo kanske när jag endast ska mellan punkt A och B , typ Bion, Olivia, Petra eller Sporthallen.. Japp.. Det är sjukt kallt OCH jag hatar att skrapa bilrutorna.
Yes i do, idag körde jag och Petra utan att skrapa dem, det var svårt men vi tog oss till stan med livet i behåll =) men knappast mellan linjerna...



Snabb catch up av mitt liv de senaste 3
Lördag: Tentaplugg och TV mellan 12-18 - no life, sen myskväll hos Olivia
Söndag; mormor och Bio med Poggi Karate - klarade mig undan med rejäl huvudvärk haha.. l
Måndag: Mormor heeeeemma och mys hos Olivia


Vilka slutsatser kan vi dra av detta? Jo det är sjukt kallt just nu så jag vill inte gå ut :( schnyft*

En kul  grej, alla som inte vet det.. jag har bruna linser nu, rätt läckert haha men jag och oscar var på bio i går och det börjar klia i mitt öga, itchie itchie och opps linsen ramlar ju ut.. Haha psst, oscar vad ska jag göra av den frågar jag :s
- eh lägg den i Loka flaskan säger Poggi och okej jag gör det. Haha det funkade bra, kul historia va.

Ikväll var det mys hos Olivia igen med Petra, fruktsallad och popcorn och värdelösa tv program, sweet =)

Well det ryktas ju om hockey ikv.. ska försöka hålla mig vaaaken annars får du uppdatera moi!

♥ Always yours, em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0