Fuck lockigt, im going straight..

- Ja, i går var det tufft! Tvättade håret 3 gånger för jag inte fick till det så tillsist så kom plattången fram och det blev ett raktnyår. Men inte misströstade jag. Var bjuden till familjen Berntsson med vänner på fin trerätters men myyyycket dryck.. Trevligt och det diggades till 80´tals musik. Klockan tickade med fullfart och klockan blev snart 23 och det var dagt för nästa fest..

    
Lovade Anja att visa min klänning så Gyllenbäck - min läckre klänning ;)

Hem till Saban blev det där jag möttes av mina små grabbar som lekte med smällare, haha sött..
Det smälldes en del.. drog in och det shottades och sedan fyllde på champangeglasen till 12 slaget..
Ut på ängen och där smälldes det och kramades till 12 slaget. Skumpa sprutades och alla var nöjda. In igen för mera skumpa såklart samt kortspel skämt och annat skoj..Ingen bakis här inte idag, sweeeet.

 



Nyår var trevlig och nu är jag redo för det nya 2009..

Måste nämna min kära syster som ägnat typ hela eftermiddagen med att pyssla med sin blogg.. Inte lätt att ha en bortskämt skit lillasyster men jag är ju så söt så hon gjorde det utan att klaga, inte sant ;)..


Welcome 2009. säger väl som alla andra år att det är mitt år och det kommer hända massa skoj, japp det är inget nytt...

The way you press that bottle to your lips, makes me wanna be your beer...oh yes..

♥ Always yours, em


Kommentarer
Postat av: Anja

Vadå physalis?? Den är ju skitsnygg!

2009-01-01 @ 19:13:01
Postat av: Sis

Thanks for the mentioning dear sister ;) Glad att du är nöjd med bloggen. Den är APSNYGG!!! om ja får säga det själv ;)

2009-01-01 @ 20:10:49
URL: http://snuffles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0