Full frys, mätt och trött i kroppen

Det är en bra sammanfattning av dagen. För de som inte vet om det så blev jag av med ALL min mat i frysen. En ny granne flyttade in och trodde att det inte var någons, ett missfötstånd men det hjälpte inte mig så jag fick stor handla idag..

Men innan dess var jag på möte på IKSU, fick lite träningskläder och tips inför morgondagen då jag skall hålla mitt första pass helt själv. Varje torsdag är det jag som kommer springa runt och peppa alla. Grymt kul!

Dagen fortsatt med lite plugg och sedan ett Punchout pass såklart. Det var riktigt jobbigt och jag skakar fortfarande.
Edge kom och hämtade mig på IKSU och körde mig och handla, kan alltid lita på honom!

Kom hem och lagade god fisk med sallad och potatis. Nu blir det topmodel en sväng sen plugg i guess..
Saknar min Petra så sjukt mycket, Snart åker hon till thailand och jag önskar att det var jag som åkte med! ♥


Kommentarer
Postat av: petra

du fick väl pengar för maten?!

klart jag menar dig i mitt inlägg, känner mig lite som en crybaby men jag saknar ju dig så mycket!!!!

2009-01-14 @ 23:37:01
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0