I´ll cry you a river.. that i can promise

Tuff Tuff = Snyft Snyft

Tåget går 15.19.. jag har skrivt fel bokningsnummer men får biljetten.. Vill inte lämna Petra men fan det var jag tvungen till...
Opps tåget är visst försenat EN TIMMMMMMEEEEE, kul! Men det är ju lugnt, tåget väntar ju? Eh nej det gör den inte, nonchalanta tåggubbsjäveln bara flinar och säger :- men jag tror det går ett annat kl 19. Men snällt du, först  vänta en timme i Halmstad sen två i Göteborg, kommer 3 timmar försent till Umeå. Du det är lugnt"

SJ = Shiiiit!


Ja nu har jag klagat... men ärligt kill me jävligt sakta!

Over and out, och Eric är faaaan taskig ska ni veta! :(

Kommentarer
Postat av: petra

gå in till sj och klaga. Du ska fan ha pengar för sveda och köldvärk!

2009-01-12 @ 17:14:11
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0