Punch introduktion

Gänget nu är det dags. Alla ni som inte vågat gå på Punch out eller Body combat innan för ni varit osäkra på vad det innebär eller att det gör ont eller att ni inte kan. Ni skall den 10 februari gå på ett introduktionspass. Det kommer innehålla grundliga genomgångar på slag och sparkar etc. Hoppas verkligen att ni kommer och ger det en chans. Det kommer finnas minst 4 instruktörer på plats för att guida er. Be there :)


En lång dag med många föreläsningar. Hade en ny lärare idag - Pär, sjukt duktig. Var jätte pedagogisk och kunnig. Tummen upp för dig! Informerade om galan idag för klassen i klädd galaklänning. Lite genant men fint ska det ju vara ;)

Senaste två timmarna har jag spenderat på iksu med punchout och bodycombat gänget för att planera och styrt upp lite. Intressant men nu är jag trött.  Blir lite te och gröt sedan några timmars tv tror jag : )



I morgon kl 14.45 går bussen mot Kittelfjäll. 4 dagar med skidåkning, bastu, afterski och party. - fina grejer. Väskan är packad, solbrillorna är med humöret är på topp och las alkoholas är ner packad. - det blir lika mycket stek som tennisveckan i Båstad och i tylösand juli månad! 

Kommentarer
Postat av: Mysan

Natten före man får skeda med dig ;) can´t wait!

2009-01-28 @ 21:59:14
Postat av: Anonym

Nähä, jag har ju din alkohol!:P

2009-01-28 @ 22:39:37
Postat av: petra

du far stava hur mycket fel du bara vill! jag alskar dig anda, saknar dig mitt lilla paron. hoppas du far det fint i backarna. tanker pa dig gumman, jag finns med dig hela tiden. som ett litet marsvin gor. always love

2009-01-30 @ 12:24:49
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0