Slutet gott, allting gott - ja nästan

Börjar med det värsta så kan det ju bara bli bättre eller hur? Var på idrottsmedicin idag och gjorde styrketest för mitt skadade knät. Det visade sig att det kanppt skiljde någonting, var till och med mer uthållig i det skadade.. MEN såklart, alltid ett men.. Han tyckte att jag borde tänka över ifall karate är lämpligt för mina knän, eh givetvis tycker jag med inte han. Tänk er mig utan karate? Vem är jag då? :S Depp över detta kan vi fet hajja men ah får tänka över det antar jag..:(




PUNCH OUT - 60 MINUTER

Hade fått önskemål om att få läsa om detta idag, kul :)
Hade ju mitt första  egna pass idag. Hade bränt ut en go skiva och laddat. Själv tycker jag passet gick väldigt bra! Fullt ös och jäklar vad de fick svettas. Matade på med många och varierande övningar, det är sjukt kul att coacha folk till att de inte kan stå upp längre, så härligt att se folk ge allt och vara riktigt slut och nöjda över passet. Fick några synpunkter efter passet som var mycket positiva vilket var jätte roligt att höra, lite lägre musk kankse men äsch alla vill ju väl pulsa till go dunk ;D? Betyg - grymt nöjd!

Kommentarer
Postat av: petra

Jag är så stolt över dig min vän. Du är så duktig ju! men säg till inger att sluta ta din vattenflaska!

2009-01-15 @ 23:16:05
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0