ICA maxi stormarknad

I går jobbade jag och Hanna mot våra viljor, vi hade mycket hellre stannat kvar i stan och sovit, men ack - plikten kallade. Efter att ha raggat runt en del kom vi äntligen i kassorna mot varandra och vi kunde snacka ski, Yeees. Något som är komiskt är att när vi har kassorna brevid varandra har hela tre personer frågat om vi är syskon, till och med tvillingar. Och givetvis säger vi ju att vi är det. I går lurade vi en anställd med... Jag är ett år äldre och hanna får ärva alla mina kläder haha! Bäst av allt var när vi skulle cykla hem, båda hade röda likadana cyklar så den idén gick hem :)

Jag har en hemlis, eller inte en hemlis men vill säga en sak men vill inte vara förhastad så ni får veta en annan gång. Sen är jag på jakt på möbler igen.. Det är svårt att hitta både snygga möbler och saker som faktiskt rent ytmässigt passar in. Hittade ett jättefint bord till vardagsrummet men då får inte tv:n plats.. Hittade ett jättefint skribord men då måste man ungefär hoppa över det när man ska in i sovrummet.. Hur ska man få plats med alla sina kläder om det inte finns utrymme till en byrå till om jag vill ha den stora tvbänken? Ja frågorna är många..

Jag har iallafall proveserat min pappa så kan hjälper mig att kolla på datorer mot hans vilja! Oh hoppppas jag kan övertyga honom att jag ska köpa en ny. Jag vet, fyller snart 21 men man lyssar fortfarande på pappa.. ibland..

Eric är en liten skit och han kommer om 12 dagar.. förresten Anna, skulle vi inte åka karuseller, typ liseberg?? Jag vill även ta en sväng till turkiet eller Grekland? Eller i vår en snabb weekend till irland, skottland eller Italien? Sommaren 2010 är iallafall klar.. jag ska till Chicago igen!

Kommentarer
Postat av: petra

pappor är bra när det kommer till elektronik!

2009-07-11 @ 16:32:04
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: anna

joooo, vi ska åka karuseller!!! :D vi ska lura med eric också, han får inte vara en chicken;)vi får boka in en sväng till lisseberg tycker jag :):) hihi.

2009-07-11 @ 20:25:27
URL: http://annasens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0