Mina favorit P

Gårdagen spenderade jag med mina favorit P! Först Peter Jumrukovski, en otroligt skicklig karateutövare som om en vecka åker på VM i Aten!! Vi har hängt ihop länge och vi började dagen med att ligga i hans säng och snacka skit (som vi alltid gör? mycket jidder at diskutera) Sedan bar det av mot Siva onoff och espressohouse. Vi han även med lite Thaimat innan jag blev överlämnad till mitt andra P, Pettraa. Vi såg på Lipstick jungle.. Så bra, trodde jag aldrig. Hm.. måste komma på ett sätt att kunna hänga med  Petra varje dag när jag är i Umeå, blir svårt men ska fösöka ;)

om 8 dagar får jag besök ;)

 

Kommentarer
Postat av: peter

vad söt du är! såg detta nu.

2010-05-19 @ 13:21:32
URL: http://www.jumrukovski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0