påväg hem

nu har jag kört 4 timmar och det är dags att byta chafför. 7 timmar till kvar och maten som finns i bilen är äckliga kex, VASA sandwish med mina fiender lök & tomat. Kan vara en av anledningarnas varför jag inte tycker om att åka på långa bilresor  ?  Inget oket käk någonsin.. Får väl stanna på en mack och köpa korv? Anyway min Eric kommer om 13 dagar och tre veckor innan dess blir det inflytt i lägenheten på riktigt. Sängen jag köpte var underbar så kommer spendera mycket tid där ;)


Vardagsrummet och lite utemöbler, bord och tvbänk skall inskaffas!!

Sköna sängen

Kök

Kommentarer
Postat av: Peddotrollet vettu

Mycket fint hörrö!

2009-07-10 @ 12:08:06
Postat av: Mysan

Är det bibeln eller sthlms shoppingguide du har på elementet? ;)

2009-07-10 @ 15:51:22
URL: http://mysanw.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det är en bok över chicago ;D

2009-07-11 @ 11:50:43
Postat av: Ida

Hallo du! åå du börjar ju få ordning på allt:) får jag fråga hur bred sängen e för jag var lite osäker på om jag ska ta upp min men din får ju plats hur bra som helst. kram

2009-07-23 @ 21:21:41
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0