TGIF igeeeen

De senste fredagarna har inte varit som de brukar.. De flesta har varit utan tcos och har det blivit tacos har det blivit ur en matlåda i personalruummet på ICA Maxi. idag ska jag äntligen äta det enligt tradition.
En kort update. Hade en myskväll med Maddi & Leon för några dagar sedan. Det innebar ost, kex, vindruvor och mys. Sedan har det faktiskt varit en hel del jobb :/ Men pengar är juu pengar och jag hoppas ju på en sista minuten resa och en ny dator så jag borde vara glad... Men idag slutde jag kl 13,00 och i morgon likaså. hoppades på att åka ner och röjja runt lite i Båstad men tjejerna jobbade mycket visade det sig. Återstår att se vad som händer och fötter.

På torsdag kommen min dalmas, jippie :) och det palners Fieeestttaaa, hoppas på att alla goditar kommer vara där och att det blir en vild för fest.  And im turning 21 next saturdaaaaay Woohooo..  Önska jag kunde fira det med mina kompisar i USA , hade varit klockers. Men med Eric är det lika klockers hehe.. Och Peteera, kommer du?




Kommentarer
Postat av: Eric

Ja klockers, skulle bara våga åka till USA =)

2009-07-17 @ 21:24:23
Postat av: petra

att jag kommer! jag har fått ledigt på fredagen och sen fyller du år!!!! HIPP HIPP HURRA

2009-07-18 @ 10:56:08
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: petra

du får fan inte vara med på min lista längre! Du bloggar aldrig

2009-07-22 @ 09:25:31
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0