CountDown

Gårdagen började med färskpressad juice. jag blandade
Morätter för min bruna färg
Bapelsin för vitaminernas skull
Jordgubb för det finns inget bättre på sommaren.

dagen fortsatt med att sola någon timme sedan ja just det dagen började faktiskt med att jobba 4 timmar. Jobbet går bra. Första dagen fick jag en massa strulkunder det första jag får men sedan blev det bara bättre och bättre vilket känns skönt!
Sedan :) solade jag och åkte sedan in till stan för att träffa Petra och Julia som skulle bjuda på mat. Petra alltså.  Vi åt på La coca men tyvärr var det ingen höjdare... Men sällskapet var trevligt och jag menar det är ju inte maten jag skall prata med, eller?
Två dagar tills Eric kommer och det är dags att börja städa huset med tanke på att jag har en skitgris till bror och en busunge till Iller..

Jag är sjukt shopping sugen och är trött på att vara student.. eller ja jag vill ju kunna shoppa som innan.. Har någon  en ny dator, den nya iphonen, en Ny DKNY väska + plånbok så snälla hör av er och donera till en fattig student ;)

Nu blir det lunch hos mormor Sedan brandkurs(?) i 3 timmar på jobbet - gay! Sedan jobba till 22. Trist dag va? Nja middagen blir nog trevlig. :)

Kommentarer
Postat av: petra

micket bra dag! hur gick kursen?

2009-06-24 @ 21:01:44
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0