Dalmas, strand och festlighet

I fredags kom Eric äntligen! Vi åt givetvis tacos och fortsatt kvällen på Lilla torgs uteserveringar.( Eric tyckte det kändes som vi var utomlands.) Fortsatt lördagen med en fika på stan och sedan kalas på kvällen för Stella 7 år(?). Söndag- Tylösand. Steeek och skönt. Sen åkte han hem på kvällen. Tro mig, inte roligt, inte roligt alls.. 4 veckor tills vi ses igen!

En annan sak som är viktgt att belysa är historian om BAJS PETRA. Jag coh Niklas stod på Mcdonalds och skulle hälsa. Då står en lortig gubbe framför och flirtar med petra. När jag tar ett sted tillbaka ser jag att han har bajs på hela byxorna och Petras ögon håller på att ramla ut för de fräts sönder av stanken :D haha Där av namnet BAJS PETRA.

Update med bilder från helgen kan dyka upp i dagarna. Ska sova nu, jobba på Maxi imon sen har Cissi fest och Måndagsklubben? Ja vem vet ;D

Kommentarer
Postat av: petra

men jag vill inte inte heta bajspetra!!!!

2009-06-29 @ 08:43:07
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0