Delade känslor & en dryg resa.

Efter en otroligt dryg timma var jag tillbaka från ullared. Folket var som galna och det var miljoner av dem. Negativa familjen Persson gjorde det inte bättre. Men hem kom vi. i och med studentbudgeten blev det inte särskilt mycket, lite hårspännen och scrapbooking. Scrapbooking-avdelningen var rätt bra!! Men jäklar var Gekås utvecklas genom åren. Från en liten byggnad till nu ja det finns inte ord för det. Det finns allt. Inger blev glad för sina leksaker hon fick och de gömnde hon med en gång.

Delade känslor om att studera i USA en termin eller två. Vore intressant, roligt och givande samtidigt som jag ja jag vet inte.. Det är en hel del som håller mig kvar... But how do you keep your feet on the ground when you were born to fly? Ja det undrar jag med. Känner att jag är skapad för att göra större underverk än att stanna i Halmstad och jobba på ica (?)hela livet. Usa är ju mitt andra hem & det finns även stunder då det känns som att det är där jag borde vara för jämnan.. Tiden lär väl avgöra det hela men det tär på en. jag vill ha svaaaar med en gång. Vänta är inte min grej.
Ett minus till att vara utbytesstudent är att det finns ingen skola i Chicago och orka vara så nära men ändå så långt ifrån sina vänner?

Nu vankas det Festligheter på Kärleken och Eric är och fiskar, hoppas han inte ramlar ur båten :) eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte lämna oss stumpan!! Då kommer jag sakna ihjäl mig efter dig!!!

2009-06-13 @ 19:19:26
Postat av: Sandy

Du får inte åka dit, då håller jag fast dig i sverige! ;)

2009-06-13 @ 19:21:03
Postat av: Eric

Jag lever... kanske tur man inte åkte i ngn båt =)

2009-06-14 @ 10:02:06
Postat av: petra

det känner du med tiden vad som är bäst för dig hun, vi kommer alltid vara vänner hur du än gör:)

2009-06-14 @ 11:49:09
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: ida

åå vilken underbar klänning!!

2009-06-14 @ 23:40:07
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0