Du gamla du fria

Ja Sveriges nationaldag och hur firar vi den? jo vi firar den inte alls. Fruktansvärt pinsamt..Jämför vi med grannlandet Norge eller USA så är deras natinaldag årets höjdpunkt och alla är stolta över vem dem är. men inte i Sverige nej här kan vi inte ens nationalsången? Varför firar vi inte den?? Förra året var jag och Brosan inne i stan och skulle lyssna på tal men då var det albansk folkdans?:S Ja ack ack.. jag firar iallfall med att vara stolt, nynna på natinaldagen och nästa år tänker jag anordna en fet fest för att fira nationaldagen! tänk er en gukblå flagga, jordgubbstårta och goa och glada människor, du är välkommen.


Igår laddade Eric ner Sims 3 till mig SWEEET! Har spelat hela morgonen. Skall försöka ragga upp Eric i spelet. Kul att se hur vår framtid blir haha. Kanske slutar med två barn, Annebell och Hugo  om jag lyckas spela mina kort rätt  ; ) . Och vi måste få nya jobb. Just nu är jag journalist och  Eric är arbetlös och däckade han på gymmet..

Annars skickade jag med Ida en stor väska hem idag, skönt att slippa den på tåget. 2 days to go sen Halmstad!.

Kommentarer
Postat av: petra

snäll eric!

2009-06-07 @ 11:36:42
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0