Efter en löptur

En löptur i vadå 25 grader innebär ett rätt tufft pass + Backar & intervaller . Solen bränner rejält när man inte klär sig ordentligt men kan man springa i annat än korta shorts och topp i denna värmen. Nej så får skylla mig själv fast samtidigt inte... Ladda upp rejält med kolhydrater efter passet...  Jag körde med tacos såklart :) Nu ska vi lira lite minigolf och hoppas hoppas på att spela skiten ur de andra :) Btw jag och Inger var i skogen och lekte innan, det gillade hon :)

Fortsättning.. okej jag kanske tog till fula knep .. men jag förlorade so what? Spelar aldrig mer med er ;). Har även jobbat, en snäll kund bjöd mig på Marabou sommar hihi gulligt..

Kommentarer
Postat av: petra

jag vann jag vann!

2009-07-01 @ 08:22:52
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0