Ett sorgligt farväl på en försenad resa

Tidigt i morse var det dags för att äta den sista frukosten i Umeå. På språng till bussen där vi satt i 4 timmar påväg till sundsvall. Tåget i Sundsvall körde på ett "okänt föremål" som de väldigt gärna kallade det och vår lokförare var tvungen att bli utbytt. Full kankse? vad vet jag men en timme sena blev vi. Vid Gävle var det dags att säga hejdå till Eric. När han stigit av tåget kunde jag inte ritkigt låta bli och det föll enstaka men ensamma tårar.. Det blir till att hålla hårt i Inger tills jag kommer fram kl 24.00 i natt :/ 

Nu blir  det till att spela Sims på mitt psp och att se på The City på Webbteve.

SJ suger 

Kommentarer
Postat av: petra

sj är så jävla dåligt. jag hatar det, du blir alltid försenad!!!!!!!! HELVETE

2009-06-08 @ 20:04:03
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0