Halmstad, MILF och en packåsna

Idag tog vi sovmorgon, underbart. Känns både konstigt,  fel och hemskt att inte få sova med Eric mer på 3 månader :/ 
Vi tog en god frukost och jag cykalade hem för att packa, tvätta och rösta. Jag röstade givetvis på.. nope thats my secret.
Det var dags att cykla hem till Eric igen men nu hade jag med en resväska och en tung väska med tvätt.. Ja hur löser vi det? Efter ett kort raseriutbrott lyckades jag cykla och fiska upp resväskan och dra den hela vägen till Carlshem. Jag trodde knappt mina ögon när jag märkte att jag hadr hjul kvar på väskan och tydligen var det underhållande för alla jag mötte både log och suckade. Tro mig det var längre till Carlshem än vad jag trodde.

Nu har jag suttit och kämpat med mitt och Erics barn AnnebellSims men sedan blev jag gammal och var det inte roligt längre. Tro mig det hade aldrig hänt på riktigt. Lätt att jag skall vara en MILF när jag blir mamma! ;)

G O S S I P  girl, lika bra och spännande som vanligt! Ah ibland kan man tro att jag är kompis med dem, det känns som det iallafall. Känner till alla deras hemligheter ;)

Nu kommer Eric snart och jag tänkte ha maten klar. Imon bär det av mot Västkusten igen. So long Umeå. I´ll miss you, i guess? 

Kommentarer
Postat av: petra

hahah ditt knasknippe, snart är ordningen tillbaka och du sitter i strawtown. Can´t wait!

2009-06-08 @ 07:55:36
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0