Händelserika måndag

Eftermiddagen fortsatt i hektiskt takt. Kom hem och sedan vidare mot stan där jag mötte min Tvillingbror och Anja. Vi strorade runt och hamnade sedan på Bulls där Niklas bjöd oss på mat. Blev dock missnöjd med en smaklös pastarätt med 3 salamiskivor men sällskapet var toppen. De släppte sedan av mig på galgberget där jag och Peter tog en löptur och jäklar va fort vi sprang. Trots en portion pasta i magen tog jag mig fram på   r e k o  r d t i d.  Vidare gick jag vilse på torsgatan då jag försökte hitta Niklas lägenhet och efter ett kort tag gav jag upp. Tur var väl det. Mötte Petra i stan och vi snackade ca 2,49 minuter innan bussen kom. Nej innan dess kom ett gäng med 8-10 Finlandssupportrar till uefa fotbolls Laget U 21 och ställde frågor. Det visade sig att de skulle åka samma buss på mig och där fick man utstå en del raggreplinker. Rätt kul med fulla killar som stöter på en svettig .tjej med finsk brytning och meningnen jag älskar du! hahaha. Eric bli inte svartsjuk, du är 100 gånger snyggare ;)

Kommer hem till en svartsjuk iller som är arg på sitt gosedjur - hunden som jag låtsas äter upp hennes mat. Hon blir rasande och springer i 110 för att hinna ta så mycket mat innan "hunden tar allt". Tillsist blir Inger rasande och biter hunden och drar iväg den. Stöööörd. Btw, värsta solen idag ;)

Idag har jag även hunnit gå till kyrkan och tänt ett ljus för dig Victor, tänker på dig, 4 år sedan går så snabbt!


Kommentarer
Postat av: petra

åkte dom med hela vägen?! hahaha

2009-06-16 @ 08:00:52
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0