Hej och hå sa Gunde

Då var helgen i Darlana avklarad, puh, hehe nej verkligen inte. Har haft en toppen helg. Torsdagkväll anlände jag efter 10,5 timmars bussresa- inte okej. Men där står min Eric och väntar, ni skulle sett han, cutiepie ;)  Puss och kram och vidare mot Gagnef där utedasset väntade.. Första intrycket - jag började gråta. Men det var ett fräscht dass men ändå det är inte min grej, elller jag vet inte.? Fjant. Petra försökte trösta mig genom telefonen men sen fick Eric såklart ta över. Efter att ha kissat utomhus hela kvällen bestämde jag mig för att suck it up och kissa på dasset, vilket jag gjorde och jag var stolt över mig själv,. Eric hade givetvis köpt alla mina favoriter - Tacos, pepsimax, frukostknäckebröd, ost och mjölk. Vilken klippa. Midsommarafton började med regn men slutade i solsken. Erics närmsta kompisar var samlade och vi spelade kubb, grillade och höll låda. Kvällen blev äntligen fullbordad när Minken dök upp i en folkdräkt - något jag förväntade mig att alla skulle men en höll i allafall måttet och jag blev nöjd. Slitna efter en tidig start somnade alla sedan i stugan som små barn.

Lördagen innebar att träffa La Familia. En mycket kärleksfull och mysig familj och jag kände mig direkt hemma :)(Framför allt efter att ha vunnit lite skippomatcher över syskonen Sens - sofia) Kvällen blev lugnt med mycket skippo och en dålig film men jag somnade gott.

10 timmar till Halmstad igen ... Det är inte det värsta.. Eric är ju kvar, är det okej? Nope!
Jobb, träning och mys med Petra och oscar ska in på en hörna sen är det ju helg igen Woohoo, Hej hå sa Gunde, Eric skynda. Ja han kommer och turistar i Halmstad i helgen så gott folk bete er för en gångs skull?

Borde tillläggas att jag sitter på en buss full med Malmöiter - INTE OKEJ! eller som de brukar säga - Palla?!






Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-22 @ 18:58:25
Postat av: Sandy

Åhh du ser ut att ha haft det underbart! Och ni är ju så förbannat söta ihop! Sötungar! :D

Puss puss !

2009-06-22 @ 18:59:10
Postat av: Minken

Titta Minken på bild... Ja klart man ska ha folkdräkt på sig... det har ju alla på midsommar?? eller? haha... Jag ska erkänna att det var första gången jag hade på mig sånna dära tygbitar...

2010-01-13 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0