i träningens tecken

Morgonen började med en lång promenad följt av frukost. Åkte sedan och solade en snabbis för att sedan möta upp Sandy i stan för en fika på Espresso house. Givetvis en fullkornsscones med creamcheese ;). Tjejerna skulle åka och spela minigolf men hade redan bestämt att träffa Maddi och Lilla Leon. Där satt vi och ljög tills jag bestämde mig för att träna lite till. Hem - käk  och till galgberget där det blev en löptur sedan ett pass karate och ett pass gym...
I morgon fyller mormor år ;) Kalas - i liiiike. Sedan måste jag packa, vid detta laget vet nu. Dalarna. Ska bli mysigt.
Midsommar firas i Rättvik med regn? Ah men en midsommarkrans då? Nej inte det heller. Blommorna lär inte palla trycket med 10 timmars bussresa :/ Suck,. Men säkert mycket annat. Men blommor är fint, ack!

Pratade med min mysan idag - mysigt huehue. MåndagsKlubben har premiär på måndag. Woheeeej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tycker också de är MYsigt att prata med dig också ;)

2009-06-17 @ 17:42:13
Postat av: Ida

grattis till VG:et! ja då kan vi fira hela sommaren nu då, vi lär väl ses ute på Cafét eller måndagsklubben kanske:P? jag planerar att åka upp till ume efter den 24 augusti, när åker du upp?

2009-06-17 @ 23:54:01
URL: http://idahjartaumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0