Kan man stoppa tiden?

Ah nu är jag så girig igen.. Vill ha en massor med saker.. En sak är ju säker,  det är något fel på min garderob. Kläderna får ju inte plats? Gay!  Emelie skulle vilja ha en massor med scrapbooking grejer. En ny parfym, en neccecär  f y l l d  med nytt smink. What else? Jo vara i Grycksbo? Det är snart dags för det iallafall.. För de som inte vet vad Grycksbo är (vilket säkert är många) är det den lilla byn, samhället(?) Eric kommer ifrån...

Grycksbo - referens: Wikepedia

Grycksbo är en tätort omkring tolv kilometer nordväst om Falun, längs vägen mot Rättvik.

Samhället är mest känd för bandy genom Grycksbo IF BK Bandy samt för det mycket stora Grycksbo pappersbruk. Grycksbo Idrottsförening firar sin 100-åriga tillvaro 2008. Samhällets kyrka som uppfördes 1908 fyller också 100 år 2008. Grycksbo Gille är en livaktig förening som förvaltar kulturminnet "Stora Fabriken".



 


Ny babe? Stick with the delicious apple ? maybe another one?

det har gått två år ..kan inte förstå det. Tiden bara flyger iväg.B a l e n  var iallafall den roligaste kvällen i mitt liv. Rödamattan, tylösand, middagen efterfesten, you name it! Anna Sens och Paula Jonsson Enjoy!!

i love you, i love us, i love our love


Kommentarer
Postat av: anna

jajjemen snart kommer du till Grycksbo, som jag väntat på att få träffa dig!! ååh var fin du var på balen och på lördag är det min tur:D:D aah, hoppas det blir great!!

2009-06-11 @ 11:37:43
URL: http://annasens.devote.se
Postat av: Mysan

hörru, du glömde alla kjolar vi ska inhandla, dom vill du också ha ;)

2009-06-11 @ 12:48:36
URL: http://mysanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0