Det kommer stå i tidningen: Liten gangsterflicka biter morfar

Säger Farbror Melker. Barnkanalen 11, kl 8.00 visade Saltkråkan i morse. Underbara program och Tjorven och den lilla trollungen får hjälpa till att passa Skrollan. Påtal om att hjälpa till min mamma hittade en skadad humla mitt på cykelvägen och  flyttade den försiktigt åt sidan. Påväg hem ser hon en liten myra som drar denna tunga humla och på andra sidan om humlan puttar en annan myra på. Stacka om att hjälpa till! Myran piminner mig om My, det ej varför :)

Igår var det min första dag på Ica Maxi och det gick kanon bra. Det började inte lika bra då jag följde med pappa och handla och glömde bort tiden. 15.10 började jag laga mat. Jag skulle både sminka mig, diska äta och packa väskan innan halv 4. Diskmedlet och vattnet var överallt. Nycklarna var borta, sminket kladdaade och det var en miljon bilar på vägen. Men jag kom fram i tid. Pastan som jag ätit på 1,5 minut tog en evighet att smälta men passet gick bra ;)

Vem vill vara etta nu? Ingen ingen.

Åh  S t u d e n t e n . . vill göra iiigggenn. Men får väl överlåta det till er andra!. Men Gay väder? Men men i det tillstånd ni ska vara så lär ni väl inte oroa er för det. Gör ni det är ni inte tillräckligt laddade ;)

Dags att göra sig i ordning, jag har en studentmottagning att annordna. Later .. by the way. I love Eric and he is Hoooot!


Kommentarer
Postat av: petra

jag vill också göra igen!!! och igen och igen

2009-06-12 @ 10:28:40
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0