Strawtown

Äntlgen hemma! i går - händelserik dag! En gubbe 65+ stötte på mig på ica och ville bjuda mig på fika, jag hittade 500 :- och jag var på galgberget och sprang, 3km på 14 minuter, ganska bra faktiske. Sist men inte minst hälsade jag på min Petra!  iihhh, Båda blev som galna små prinsessor som fick sin krona! Ja vi tjöt och skratta!.

På schemat idag står det farmor och Petra! Även en löprunda om vädret tillåter! Den omtalade Dalmasen har bokat en biljett hit och jag börjar bli nervös inför min debut i Falun!

hey hoe - nu blir det en cykeltur till Eurostop.

Kommentarer
Postat av: idamari

Debuten kommer du fixa galant.. kunde jag göra debut i Gargnäs och dessutom överleva så tror jag att du kan göra debut i dalarna. hoho!

2009-06-10 @ 10:30:41
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com
Postat av: Eric

Dalarna blir en baggis för dig snygging =)

2009-06-10 @ 14:04:01
Postat av: Mysan

Snygging!

Snaart kommer jag också! Falun klarar du lugnt! ;)

2009-06-10 @ 14:57:13
URL: http://mysanw.blogg.se/
Postat av: Ellen

och jag ha hittat hit till din lillla lya till webbsida:) skrollan en tur på galgan , fix o trix med utseendet, sjung och lycka, sol och strand, goa drinkar med party paraflax, sedan va det dax, en galen ljus och välkomnande sommarkväll, dans på barbord och en drink i handen, länge leve halmstad för den ljuvliga sommaren! jag kommmmmmmmer:)

2009-06-10 @ 17:00:50
Postat av: petra

fan gnäller du för om du hitta 500 kr?!

2009-06-11 @ 07:09:08
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0