toalettdykare - duktig du kan gå på toa & lägenhetskontroll

Man skulle kunna tro att det är Eric jag pratar om men det är faktiskt Inger. Sent igår fick hon för lite uppmärksamhet och bestämde sig hon skulle bada. Plask plask hör jag ur badrummet och springer dit. Där ligger Inger och trampar vatten - i toalettstolen (Petra våga skratta!). Bra Tänkt Inger. kära matte kommer till undsättning och Inger kan andras ut.

Idag var det lägenhetskontroll. Nervös som katten satt jag och väntade på den bittra Nils-ture (ja han heter så) för att få min dom. Lägenheten luktade iller och jag hade gjort ett tappert försök att spackla. Nilsture - den bittra tog en titt och sa sedan: - ja det var då allt, Trevlig sommar!. What? är det sant. jo klart!

Till gymmet för en löptur och ett tappert försök att träna lite abs men hungern tog över handen och jag cyklade hem för att värma matlådan men ack ingen micro: -  *@!!? :(, ungefär så svor jag men sedan slängde jag in skiten i ungen och nja ätbart blev det:)
Maria anländer med soffan jag ska köpa och mina starka oxar till vänner, Marias pappi, bror och pojkvän slänger lätt in en fin grå,berige svart soffa i vardagsrummet. (en enklare variant, egentligen slet de som djur.) Fin fint blev det. Alltid ett nöje att göra affärer med dig ;)

Fint både jag och Eric får fete punktering som han försöker laga men utan något vidare resultat. Traska från Sköna och vackra Nydala till helvetet på andra sidan a.k.a carlshem. For real Eric styr upp det och flytta därifrån :)?

däckade som en torsk? men ... HEY det är ju TGIF och det är nu dags för TACOS. Allt annat är nu glömt för det skall tillagas Tacooooosss - tjoohoo

Kommentarer
Postat av: petra

HAHAHAHHAHAHHAHA Inger är för jävla sköööööön! highlight of my life typ. snälla säg att du tog foto?!?!?!?

2009-06-06 @ 13:44:13
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: catalina

hahaha...ja skrattar så ja dör=)tänk om du råkat spola...slurp!nä...förlåt..men cool iller!CIAO

2009-06-06 @ 21:57:13
URL: http://catalinaiume.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0