VG, fest & löpande band.

Fick VG på tentan i idrottspsykologi, sweeeet.  Det vankades som sagt festligheter på Kärleken och det var skoj. Petra firade sin 21 årsdag med mycket alkohol och schyst Rnb. Vi var en hel del goa gummor och gubbar. Till staden och givetvis - Caféet, Det är ju är alla hänger som vanligt? ännu en sommar? Okej ingen emot mig ;).

På löpande band på ICA Maxi  idag. Det sa bara swosch och min varor var blippade ;). Hem för att käka lite och om några timmar blir det - mot galgberget för att träna, löpning&gym.

Torsdag bär det av till Dalarna (Gunde dialekt ;) det ska bliiii så mysigt :) Jag hade en kvinna på jobbet som hade en hallandsdräkt. Hon kanske kan lära mig lite gammeldans och låna ut sin dräkt så man passar in bland alla masar och kullor :)


Mitt pack - brännbollsyran 09

Kommentarer
Postat av: Idamari

Grattis. Jag ficke också.. det var skönt : )

2009-06-15 @ 18:23:28
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com
Postat av: Sandy

Grattis babe! Vad du är duktig! :D

2009-06-15 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0