Workshop & farväl

I går hade vi en Workshop för John Baur elever. Vi hade planerat det i över en månad och det var äntligen dags att ha den. Vi är ca 60 personer i klassen och vi var uppdelade i 8 grupper som skulle ta hand om 1 klass á 25 pers vart typ dock dök det inte upp någon till vår grupp alltså ZERO. likaså till typ 4 grupper till och i de andra klasserna - en hand full.
Besvikna fick vi cykla hem igen...  på kvällen hade sandy lite avskedsmiddag med kycklingwok och jag my och sandy höll låda ett bra tag innan jag cyklade hem till Eric. idag hade vi en utvärdering på gårdagen. Den stoooora sågen åkte fram. Inget mer samarbete om jag får säga mitt.
 
Mysan och jag cyklade till hennes resturang (droskan) och idag bjöds det på lasange med saftig salladsbuffé och mjölk :)
ikväll blir det mys hemma hos Frugan med Tacos och paj. Åh lämnar alla mina favoriter i 3 månader, inte okej :/
Men Petra jag vet jag kommer hem till dig, vilket gör mig sjukt galet glad :).

Vill även ge Ris till sjukvården där jag bett om min journal i vadå 3 månader! Slööö asses!




Kommentarer
Postat av: petra

jag saknar dig så gullet.. vad hände med utvärderingen? tell me

2009-06-03 @ 19:08:10
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi måste ses snart igen gumman! Vi fixar ihop de på nått vis! :) Puss

2009-06-03 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0