Då var det måndag igen då..

Efter en nästan sömnlös natt var det måndag som innebar förläsning med Ji gou om något konstigt.. Sen gick Frugan och jag hem och lagade Biffar med kokt potatis och egen gjord sås. Nice... Sen pluggade vi, eller? Nje Elin somnade och jag skötte tvätten haha.. Men när skönheten vaknar är det nog dags en stund. Vädret suger man jag har fått en lägenhet på Tvistevägen om jag vill.. Ska titta på den imon.. MG - Frugan och jag blir grannar, myyyysss..



Ikväll blir det punchout såå nice, inte varit där på 2 veckor, måndagspassen alltså hehe.. Sen blir det gym och plugg igen.. men nu skall vi inte förstöra stämningen... så vi glömmer plugget i samband med punch!

Kiss&tell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0