Flow

Ja update x 10 kanske? Trött efter en vecka med en del föreläsningar, hållt 4 punchpass och varit personlig assistent till en kille som behöver lite exta stöd och hjälp ;)
Helgen kom och den var varit till stor del lugn.. oh yes lilla jag har fått rätt medicin för att bli lite lugn, tur för mig :P Men lördagen innebar partaj på REX. Bra drag, fullt ös och dansade loss. Det var förfest hos mig och sen rulla taxibilen dit. Slog i skallen i bilen och hällde ut världens bästa drink men annars - betyg FETT. Petra har kommit hem ♥ och jag har fått en lägenhet på Tviste, det är nu klart och ska skriva på kontrakt :)

Har jätte mycket jag hade velat skriva men en del behåller jag för mig själv.

Peace out and enjoy life!
Kiss & tell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0