Fysiologitenta, våffeldagen, och fest

Detta är smaskigheterna som står på morgondagens schema!. Tenta kl 9.oo i hörsal G, efter det fika/lunch på stan med Frugan och inhandla lite (?) alkoholas samt något klädersplagg ( ja det är jag väl värd? ) Sen blir det förferre, blire bubbelbad och sedan tentafest ( i hope )

  
Så slappt är universitetslivet?


Bosse och jag har gjort tappra försök med tentaplugget. Igår låg vi på Iksu och pluggade sen kämpade vi med tyngderna på gymmet.. Idag var det uppställning kl 10.oo på Lindell och plugg till 15.oo. Nu blir det konditionsträning och sedan sista timmen tentaplugg sen är jag väldigt nöjd med plugget!

Ikväll samlades jag och Bo på gymmet igen för en timmes konditionsträning(Löpning, rodd och cross)

Nästa kurs är Psykologi, nja ah helt reko antar jag och snart Haaaaaalmstad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0