Halleluja vilken dag...

Vilken lång dag.. :/, började egentligen med igår att jag hade svårt att somna, hade acetyl COa i skallen och kunde inte sätta fingret på vad det var haha.. nu är det för mycket plugg.. men iallafall idag,  vaknade strax efter 7.. och upp var det.. föreläsning vid 10 -11 och efter det var det plugg ungefär nonstop till kl 17.00 då det var punch out.. i och för sig hann jag med ett beachvollet pass med grabbarna i klassen men annars var det mest tungt..

Punchen var riktigt jobbig då jag fick köra med en stor thaiboxare och min kropp var helt slut efter gårdagens två gympass :/ .. traskade hem och tog en lång dusch och sedan åt jag och nu blir det myyyyskväll :) me like*


är typ så här trött..
Peace out, no more plugg för mig idag inte!!

Kommentarer
Postat av: petra

känn min kärlek!

2009-03-12 @ 17:09:33
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0