Lugna favoriter och fysiologi?

Vilken kombo va :) Vet nog att du är sugen att joina men ack mina gobitar håller jag för mig själv ;)
Ja, visst är det mycket och tungt men jag orkar inte vara den som gnäller om det menar vi får bara bita i hop och plugga arslet av oss eller hur? Så det är vad jag gör.. I går råkade jag ju somna, opps :) och så ja dubbelt så hårt idag. Tänkte sitta mellan 12-18.00 med lite matraster.. men det flyter på så varför inte? Dock har vi sjukligt fint väder och jag blev jätte sugen att gå ut och springa men ack mitt knä är ej redo,  gay :/..



Höll punchout igår som gick så bra. känns verkligen som att det är min grej :) Kan vekrligen vara mig själv och driva på och peppa.. och får massor med feedback, i just löve it.. Dock hann jag själv inte träna som jag ville så blir gym idag  med Bo.. ikv ska jag öva på att inte snarka så stackars Eric kan sova :) teehee...

Solen bränner på ryggen, ah men jag kör på, japp denna tentan måste jag klara.. skulle inte vilja läsa om denna kursen :/

När jag kommer hem ska jag springa intervaller på galgberget, hänger du på? :)

Peace out dude.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Vi får bita ihop tillsammans! Skiten måste ju göras!

2009-03-17 @ 17:09:55
URL: http://mysanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0