Slut i rutan?

Ja det kan man ju verkligen kalla det.. Igår var jag och Bosse på P u n c h o u t, som vanligt.. Men igår var det sjukt jobbigt och sista övningen sög musten ur oss. Den innebar en massa slag,sparkar,knän, armbågar lyft och hela köret. Vi vinglade bort till 60 minters Funk.. Det började bra.. Lärde oss korigrafin och vi hängde mest.. men när styrka och fart kom in i bilden kollade vi bara på varandra och sa Nej, det händer inte och så lämnade vi salen., Haha Helt slut i kroppen var vi. Vilken känsla haha..Mest pinsamt var väl att jag hade mitt insturuktörslinne på mig haha, gott föredöme men men ;) 

Vi satt oss ned på en soffa och pustade ut och då mitt under all  däckning kommer jag på att vi ska springa V å r  r u s e t haha.. Så tävlingsmänniska som man är så ställer vi givetvis upp.. 3 juni, dags att börja springa snart då ja!. En ännu roligare sak är Bosse.. Vi skulle gymma idag men nej hon skulle tävla i längdskidor? Varför? Ja hennes bror hade sagt att han skulle så då var hon ju bara TVUNGEN att göra det. Men okej Johanna har du åkt skridor? - eh ah jo var rätt bra när jag var LITEN? shit du är störd Bosse, But i like it.. nice hångel i duschen btw hihi ;)

  
Vem är Bosse??


Plugg står på listan here i come..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0