Tentamen

Ja då var det slut på det roliga. Fysiologitentan var skriven och tentafesten avverkad. Tentan får jag väl säga sådär om.. Fanns så mycket viktigt som alla pluggat sönder sig på men inte kom det något om det? Citronsyracykeln, glykolysen, eikosandeider, insulinkänslighet, Aktionpotential, membranpotential??? Hallå? Nej istället sätter vi in en fråga på 7p om triglycerider som vi inte pratat om? Ja anyhow.. ber om ett godkänt!



Bussen till stan där Mysan min bjöd på fin lunch hon gjort, filégryta med ris och god kolakaka ;) Sen blev det lite shopping, present och alkoholas förstås ;) Till iksu för lite bastu och öl och sedan förfest med yatzi. ( då jag slog 2 stirkes ). Festen fortsätter på gården jämte med mer alkohol, allsång och Tvspel. Sist men inte minst O r i g o.  Sweet old 90´s och mycket twist och bugg.. Jag och Mysan varvade kiss och dricka pauser med heta moves :) kl 02.00 vinglade jag och Eric hem för att däcka och inte ens säga godnatt haha.
Slitna som vi var upp för den nya kursen började ju idag, haha sjukt. nya grupper och igång med en gång.. uppgift: identifiera dig med ett djur.. Iller så klart.. motivering: Fart och fläkt. Vila 2 sekunder sedan på det igen. Djävlig och busig men ändå trogen och mysig.. kräver uppmärksamhet ;D

Sen hem och dega med Eric och sedan storhandla.. Kommer hem då har Eric somnat men söt som han är har han städat mitt rum, aw me like you a lot :)

eric ♥ em

Kommentarer
Postat av: Mysan

sötaste emlan! <3

2009-03-26 @ 23:37:06
URL: http://mysanw.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha empa din jöävla rackare!!

2009-03-28 @ 00:08:53
Postat av: petra

naaaaaaaaaae vad sött!

2009-03-29 @ 18:32:43
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Oscar

GET A ROOM!

2009-03-30 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0