TGIF and more...

Lite dåligt med uppdateringar ja.. illa men har liksom...

I går var det som vanligt en intressant(?) föreläsning om biomekanik! Sen traskade jag hem och tvättade som är lika roligt som vanligt, men hur gott är det inte med rena kläder, trött på Paris eller kanske kallas italiano vad vet jag!

Lite plugg och sedan kom Frugan och vi tog oss bort till Mariehem för att faktiskt köpa lite godis inför kvällen, har inte ätit det på typ en månad :O så det var fint! Lets dance stod på schemat och sedan sysselsatte jag mig själv med scrapbooking tills Eric kom, ja det är anledningen till att jag inte bloggar 24/7.. har fått en ny och intressant sysselsättning ;)

Lördag och idag skall Min lilla My spela SM i Badminton, ska bli skoj och jag vet att hon lär vara grym. Obs, vi vill inte se någon achillesruptur gullet ;)

ikv blir det bio, män som hatar kvinnor...

Peace out dude?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för stödet gumman, trots att ja sög!

2009-03-15 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0