Våren är på väg..

Jag älskar våren, då blir alla kära och det är mysigt hihi..
Okej slut med drömmandet och tramsandet.. :P

idag är det jätte fint väder och jag har pluggat hela dagen ungefär inför tentan på onsdag i fysiologi för den som inte förstått det :P. På iksu med Mysan och nu sitter jag hemma och ikv kommer Frugan och plugga men innan dess ska jag och Mysan ut i solen och gå runt nydala sjön..
 
 

  
Om 3 månader flyttar jag till Tvistevägen :) Kommer sitta efter tentan med näsan i ikea katalogen och fantisera lite.. på tal om att handla så hade jag viljat ha en liten Pc som kan kan ta med sig enklare och plugga på... Ja får väl se vad skatteåterbäringen säger.. haha!

Well well inför nästkommande vecka.. den ska innebära mycket träning varvat med plugg och tenta.. En hel del party och givetvis mys med pojkvännen. Hihi känns mys att säga så, det var typ vadå.. 5 år sedan :O haha!

Anyhow.. Petra pluttis kommer snart hem ♥

Kommentarer
Postat av: petra

skynda!!!!

2009-03-23 @ 06:50:20
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: Simon P

Som sagt, vill du ha flytthjälp så kan jag ordna bil, släpvagn och bärhjälp;)

2009-03-23 @ 12:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0