When i get where im going..

there´ll be only happy tears..

I'm gonna walk with my grand daddy
And he'll match me step for step
And I'll tell him how I missed him
Every minute since he left
And then I'll hug his neck. ♥
-
Brad Paisley

Detta inlägg är tillägnat min familj som idag har det extra jobbigt. Det var ett år sedan en kär pappa, man, farfar, svärfar gick bort.  Ett år sedan den lilla Persson familjen stod sida vid sida om din säng och tillsammans en sista gång, Ett år sedan jag för sista gången sjöng banansången...Jag önskar att jag kunde vara hemma med er och bara vara för det är det en familj finns till för.. Ett år går så fort och åren kommer bara rulla förbi men minnena av dig farfar kommer alltid vara färska och finnas med.

Grandpa.. det finns ingen som dig.. the sky will open up and ill see you smileing again.. .

En sak är säker att sitta ensam och vara ledsen känns så mycket värre.. Önskar jag kunde vara hemma med min familj. All my love to you och till alla andra som mist någon kär.

                                                                                             Farfar ♥

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt farfar=)

2009-03-09 @ 22:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0