You know it..

Att mina rubriker inte alltid överrensstämmer med mina inlägg :)

Sitter och pluggar men vill scrapbooka som bara den.. har sådana idéer om mig och Petra... ah det får vänta tills jag är i fas antar jag .. :/ Mkt gym denna veckan må ni tro.. kan knapps röra mig haha!



Kommer hem idag haha Martina sitter och kollar på animerade asiatiska barnprogram där en tjejs föräldrar hade förvandlats till grisar och för att de skulle komma tillbaka var hon tvungen att jobba på ett ställe typ pool där en jätte smutsig lera skulle bada.. Sorry Martina men det var inget för mig haha.. STÖRDA MÄNNISKA :D

Well plugg plugg,, i guess. sen film :)

Paramore  -  Misery business

Kommentarer
Postat av: martina

åh! du har ingen känsla för kvalitet!! förresten var det ett badhus för andar - ingen simpel pool. dessutom var det inte en lerklump som skulle bada - det var en flodgud och det var både smart och vackert!

2009-03-07 @ 14:12:27
Postat av: Sis

Miss Ya Sis!! love

2009-03-07 @ 18:03:08
URL: http://snuffles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0